Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009

Πιλότοι VS Τεχνικοί

Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα
στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση,έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν.
Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται
την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.

Ακολουθεί μια από αυτές τις λίστες ! (Π:Πιλότος) (Μ:μηχανικός)


Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
M: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
M: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
M: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
M: Τοποθετήθηκαν εκ νέου ζωντανά έντομα.

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
M: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
M: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
M: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
M: Γι' αυτό είναι εκεί.

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
M: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
M: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
M: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
M: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

Π: Το ραντάρ βουίζει.
M: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
M: Εγκαταστάθηκε γάτα.

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
M: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
M: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου